Кому можуть бути корисні сферичні 3D панорами і віртуальні тури?
Віртуальні панорами можуть бути вкрай корисні тим, хто йде в ногу з часом, не відстає від прогресу і прагне вести і рекламувати свій бізнес нестандартним і найбільш сучасним способом.
У всьому світі 3D панорами і віртуальні тури визнані незамінним засобом просування товарів і послуг. Багато успішні компанії виділяють у своєму рекламному бюджеті статтю саме на цю інноваційну рекламну технологію.
Сфера застосування сферичних 3D панорам і віртуальних турів дуже широка. Сферичні панорами, що привертає увагу і викликають інтерес практично будь-якої людини (незалежно від його віку та соціального статусу) знайдуть своє місце в багатьох сферах сучасного життя.
У всьому світі 3D панорами і віртуальні тури визнані незамінним засобом просування товарів і послуг. Багато успішні компанії виділяють у своєму рекламному бюджеті статтю саме на цю інноваційну рекламну технологію.
Сфера застосування сферичних 3D панорам і віртуальних турів дуже широка. Сферичні панорами, що привертає увагу і викликають інтерес практично будь-якої людини (незалежно від його віку та соціального статусу) знайдуть своє місце в багатьох сферах сучасного життя.
Перевагами 3D панорам і віртуальних турів можуть з успіхом скористатися:
Агентства нерухомості, будівельні компанії:
Переглядаючи сферичну 3D панораму, глядач отримує набагато більший обсяг візуальної інформації по даному об'єкту, ніж на звичайній фотографії. Віртуальні панорами володіють настільки високою здатністю відображення реальності, що практично можуть замінити реальне (фізична) відвідування об'єкту. Відвідувач Вашого сайту має можливість оцінити рекламований Вами об'єкт самостійно, в зручний для нього час, не виходячи з власного офісу чи будинку. Вашим співробітникам не доведеться витрачати час на покази об'єктів і детально описувати всі достоїнства тієї або іншої квартири. У багатьох випадках за них це чудово зробить 3D панорама або віртуальний тур. Це дозволить скоротити кількість співробітників і приділити більше уваги реальним Клієнтам, які прийняли рішення про покупку.
ЗD сферична панорама дозволяє скласти уявлення про розмір і плануванні навіть невеликих приміщень (ванна кімната, гардеробна, лоджія), що за звичайних фотографій зробити вкрай складно.
ЗD сферична панорама дозволяє скласти уявлення про розмір і плануванні навіть невеликих приміщень (ванна кімната, гардеробна, лоджія), що за звичайних фотографій зробити вкрай складно.
Готелі, будинки відпочинку, санаторії, спа - салони, ресторани, дитячі центри:
3D панорами і віртуальні тури представляють прекрасну можливість продемонструвати Вашим потенційним Клієнтам та гостям затишок Вашого готелю чи ресторану, розташування та оснащення кімнат, ресторанів, спортивних залів, а також красу навколишньої території.
Туристичний та екскурсійний бізнес:
Згідно з дослідженням організації Harris Interactive, одним з найбільш важливих чинників при виборі місця відпочинку чи відвідування є якраз візуальна інформація. 73% опитуваних відповіло, що вибирають місце відпочинку або туризму в Інтернеті. І з них 69% вважає, що найбільш важливою інформацією, необхідної для прийняття остаточного рішення, є саме візуальна інформація - фотографії, а краще віртуальні тури або відео.
59% опитаних назвали 3D сферичні панорами і віртуальні тури корисними або навіть дуже корисними при виборі місця відвідування або відпочинку.
59% опитаних назвали 3D сферичні панорами і віртуальні тури корисними або навіть дуже корисними при виборі місця відвідування або відпочинку.
Міста:
3D панорамами можуть бути оснащені інформаційні центри та сайти міст. Віртуальні тури допоможуть туристам і гостям зорієнтуватися в місті, покажуть найбільш цікаві маршрути і визначні місця (вулиці, парки, площі, будівлі і монумент).
Історичні та культурні пам'ятки, музеї, виставки:
Віртуальні екскурсії, перегляди інтер'єрів замків, історичних будинків - хороша реклама, яка приваблює відвідувачів, а також можливість демонстрації приміщень та експонатів, які з яких-небудь причин не можуть бути представлені реальним відвідувачам.
Магазини, торгові центри:
Сферична панорама або віртуальний тур дозволить Вам показати покупцеві широкий асортимент і оформлення Вашого магазину.
Виробники транспортних засобів (автомобілів, яхт і т.д.), автосалони:
За допомогою сферичної 3D панорами покупець може переглянути інтер'єр обраної машини ще перед відвідуванням салону. Віртуальна панорама дозволяє ідеально демонструвати навіть інтер'єри з дуже обмеженим розміром. Крім автосалонів за допомогою 3D панорам свої послуги можуть рекламувати також компанії, що займаються оформленням салонів автомобілів.
----------------
Як видно, технологію 3D сферичних панорам і віртуальних турів можна застосувати в багатьох сферах і галузях, зазначений вище список може бути продовжений.
Не варто забувати, що 3D панорами і віртуальні тури можна презентувати і за допомогою CD або DVD дисків, так що навіть немає необхідності підключення до Інтернету.